• Onze sponsor Salland Zorgverzekeringen ondersteunt graag sportverenigingen in de regio. Ook dit jaar krijgt de club weer een sponsorbedrag voor elk lid dat zich verzekert bij Salland. 2020 is een raar jaar geworden; daarom ontvangen we eenmalig een extra steuntje in de rug van €250,-. Daar zijn we natuurlijk blij mee!

Via www.salland.nl/vvberkum kun je het collectief van VV Berkum bekijken; via deze link kun je ook meteen overstappen naar Salland. Voor de basisverzekering betaal je in 2021 €123,90 per maand.

Via de Salland Clubactie profiteer je van:

• Een regionale zorgverzekeraar met landelijke dekking
    • 7% korting op alle aanvullende en tandartsverzekeringen
    • Kans op 1 jaar gratis lidmaatschap bij de club
    • 5 gratis extra fysiobehandelingen bij de aanvullende verzekeringen Extra en Plus
    • 25% korting op alle artikelen via www.sportdirect.com

Daarnaast kan het interessant zijn om bij Salland te kiezen voor het maximaal vrijwillig eigen risico. Dan betaal een premie van €98,90 (€25,- korting per maand). Overstappen is heel gemakkelijk. Je regelt het via www.salland.nl/vvberkum! Salland zegt je huidige zorgverzekering op. Op de website van Salland kun je de verschillende pakketten met elkaar vergelijken, zodat je een verzekering kunt afsluiten die helemaal bij jouw situatie past.